Tuesday, December 18, 2018

Pony breinaalden en nieuw breiproject

Breinaalden moeten functioneel zijn, dat is duidelijk, maar het oog wil soms ook wat, toch? :-)


Deze houten breinaalden van Pony Flair zijn heel erg mooi. Toen ik ze voor het eerst zag, was ik er meteen weg van.
Ze zijn gemaakt van esdoornhout en met de hand beschilderd in prachtige kleuren. 

Ik mocht ze uitproberen in 4 en 9 mm, maar in andere maten zijn ze ook te verkrijgen.

De mooie bollen Lang yarns Wooladdicts Earth lagen al even te wachten om gebruikt te worden.


Ik besloot er een trui mee te gaan maken met behulp van de 9 mm Pony breinaalden.



Inmiddels ben ik zoals hierboven te zien is al een eindje op weg met de voorkant.

De breinaalden van Pony breien heel erg fijn: ze wegen bijna niks, de steken glijden er makkelijk overheen, de naalden liggen fijn in de hand en -wat ik zelf erg prettig vind- je hoeft ze niet onder je armen te steken om te kunnen breien. 

Kortom: dit zijn echt breinaalden waar je heerlijk mee kan werken.


No comments:

Post a Comment