Saturday, April 27, 2019

Zomerse omslagdoek én leuk nieuws over haakworkshops

Met Bahamas van Katia waan je je meteen in tropische sferen, helemaal met de kleurtjes die in mijn bollen zitten.
Het is 100% katoen en voelt heerlijk zacht aan.

Ik wilde een zomerse omslagdoek haken met dit garen en ben aan de slag gegaan om een patroon te ontwerpen.



Vind je de kleuren niet geweldig? Echt tropisch hé? 

Met slechts 2 bollen maakte ik deze ruime omslagdoek, die je op meerdere manieren kan dragen.






Hier zie je hoe ruim de omslagdoek is.



En het leukste komt nog...
... want ik ga een aantal workshops geven, waarbij je deze omslagdoek kan komen haken! Hoe leuk is dat?

Samen met Anja van Homemade4u in Bodegraven heb ik een aantal middagen gepland, namelijk op 18 mei, 22 juni en 13 juli. De workshop begint op de genoemde dagen om 13.30 uur en eindigt om 15.30 uur. Natuurlijk krijg je de omslagdoek niet af in die 2 uur, maar met de duidelijke werkbeschrijving kan je thuis verder haken.

Alle info over deze leuke workshops vind je op de site van Homemade4u.

Wie weet zie ik je op een van bovengenoemde data in Bodegraven?

Kan je niet naar een van de workshops komen, maar wil je wel deze omslagdoek gaan haken? Het patroon komt binnenkort ook te koop. Je kan me een berichtje sturen als je interesse hebt in het patroon.



No comments:

Post a Comment