Tuesday, August 28, 2018

Eerste ontwerp met Wooladdicts voor Caro's atelier

In juli werd ik benaderd door Caro's atelier met de vraag of ik voor haar webshop haak- of breipakketten zou willen ontwerpen. Dat wilde ik wel, want wat een eer als je voor zoiets wordt gevraagd.

De afgelopen weken heb ik een eerste haakpatroon ontworpen en dit is het resultaat: de Air sjaal.


Ik maakte deze sjaal met het prachtige Wooladdicts Air van Langyarns in de kleur oker.

Vanaf nu is het haakpakket te koop bij Caro's atelier. Via deze link kom je in haar webwinkel en kan je het pakket of andere bolletjes wolletjes en haakaccessoires kopen.



Heel veel plezier met het maken van deze sjaal en voor daarna alvast veel draagplezier.

Oh, en als je de sjaal gaat maken, laat je 'm dan zien op Instagram met #wooladdictsairsjaal zodat ik 'm terug kan vinden en jouw creatie kan bewonderen? :-)




6 comments:

  1. Wauw Ingrid. Wat gaaf dat je zo'n samenwerking hebt. Echt heel gaaf.
    Het lijkt me een heerlijke sjaal.
    Fijne donderdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel, Emily. Het is een fijne sjaal om te dragen.
      Fijne dag!
      Groetjes,
      Ingrid

      Delete
  2. Prachtige sjaal! Ik heb meteen wol en patroon gekocht. Ik heb alleen één vraagje. Haak je na iedere pufsteek een losse of zie ik dat verkeerd in het schema? In het geschreven patroon staat het niet. Groetjes Marion

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Marion,
      Wat leuk dat je het pakket hebt gekocht. Via de mail heb ik je destijds antwoord gegeven, ik hoop dat het gelukt is met haken?
      Groetjes,
      Ingrid

      Delete