Saturday, April 20, 2019

Sunshine zomertrui

Eerder dit jaar liet ik jullie het garen Sunshine van Wooladdicts / Langyarns al eens zien. Ik besloot er een zomertrui mee te breien.

Sunshine is er in diverse mooie kleuren. Ik koos de groene bollen, kleurnummer 1014.0098.

Een patroon had ik ook al snel gevonden: vorig jaar kreeg ik namelijk van een vriendin het boekje Recht en averecht 2 van Julija's shop en daarin stond een leuk patroon van een t-trui.


In totaal heb ik 8 bollen Sunshine gebruikt om de zomertrui te breien. Ik heb 'm langer gemaakt dan in het originele patroon stond beschreven.




Het is een model waarbij de tricotsteek wordt afgewisseld met de luiewijvensteek.





2 comments:

  1. Heel mooi geworden, Ingrid. Zal je veel kunnen aantrekken, deze zomer.
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel, Sofie. Ik hoop 'm zeker veel te dragen, want hij zit heerlijk.
      Fijne dag!
      Groetjes,
      Ingrid

      Delete