Saturday, December 29, 2018

Babydekentje

Mijn schoonzus en zwager verwachten in januari hun eerste kindje. En mijn schoonzus heeft me gevraagd of ik een babydekentje wilde haken. Natuurlijk wilde ik dat. Ze had zelf al een mooi patroon op internet gevonden, namelijk van Studio Mojo.

Ik heb het dekentje gemaakt met Langyarns Merino 150, een heel zacht en mooi garen. De kleuren hebben mijn schoonzus en zwager zelf gekozen; lichtgrijs en crème.



Het is een fijn patroon om te haken.

En dit is het eindresultaat.



Nog een paar weken en dan is de baby er. 😁


2 comments:

  1. Zal gekoesterd worden, dit warme dekentje.
    Fijn eindejaar en een creatief 2019 gewenst,
    groetjes Sofie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dat denk ik ook; het wordt al met veel plezier gebruikt in ieder geval.
      Groetjes,
      Ingrid

      Delete