Sunday, January 12, 2020

Retro kussen en 3 kleuren stekendeken

Voor Caro's atelier mocht ik weer twee ontwerpen maken: een retro kussen en een deken werden het dit keer.

Het retro kussen maakte ik met 3 kleuren Scheepjes Chunky Monkey, een 100% acryl garen wat heel zacht aanvoelt. 
De voorkant maakte ik in 3 vlakken, elke vlak kreeg een andere kleur en een ander patroon. De achterkant heb ik in streeppatroon gemaakt. Het kussen sluit met een aantal vintage knopen.




De deken maakte ik  met 3 kleuren Durable cosy fine, een luchtig katoen/acryl garen. En ik haakte elke kleur in een andere steek. Zo ontstonden er drie brede banen en werd de deken ongeveer 120 x 120 cm, een heerlijk royale woondeken dus.





De haakpakketten van zowel het retro kussen als de deken zijn exclusief te koop bij Caro's Atelier, via deze link kom je in de webwinkel.


No comments:

Post a Comment