Thursday, February 7, 2019

Exclusief ontwerp voor CuteDutch: de 'bloesemsjaal'

Eind vorig jaar kreeg ik al wat bollen uit de nieuwe voorjaarscollectie van Langyarns opgestuurd en daar zat onder andere Bloom in.

Bloom is een meerkleurig garen, wat bestaat uit 70% katoen, 18% viscose en 12% linnen. En er zitten veel meters op een bol van 100 gram, namelijk zo'n 450 meter.

Toen ik dit garen zag, wist ik meteen dat ik er een voorjaarssjaal mee wilde maken. En bij voorjaar hoort bloesem, zo werd de 'bloesemsjaal' een feit.



CuteDutch gaf bij mij aan dit patroon exclusief te willen gaan verkopen, hartstikke leuk als een wolwinkel net zo enthousiast is over het ontwerp als jij zelf. De haakpakketten zijn nu te koop op hun website. 




Omdat Bloom in verschillende kleurcombinaties te koop is, maakte ik ook wat proeflapjes van de andere bollen voor CuteDutch.




Op de Handwerkbeurs in Zwolle, die van 14 t/m 17 februari wordt gehouden, zullen de haakpakketten van de 'bloesemsjaal' te koop zijn in de stand van CuteDutch.
Vrijdagochtend 15 februari ben ik in de stand van CuteDutch aanwezig. Kom je gezellig een kijkje nemen?


2 comments:

  1. Mooie sjaal Ingrid! Ik zal hem zeker eens even bewonderen op de Handwerkbeurs in Zwolle. Jammer dat jij er vrijdag bent en ik zaterdag ga, maar alvast veel plezier!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel, Karin. Heel jammer dat we elkaar niet hebben gezien, maar volgens mij heb jij ook een hele leuke dag gehad in Zwolle.
      Groetjes, Ingrid

      Delete