Sunday, February 17, 2019

Handwerkbeurs

Afgelopen vrijdag ben ik naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest. Ik was die ochtend aanwezig in de stand van CuteDutch en had deze nieuwe versie van de bloesemsjaal bij me, gemaakt met Bloom van Langyarns.


In de stand van CuteDutch was het gezellig druk. Er waren veel enthousiaste reacties op de mooie patronen en boeken die Stefanie van CuteDutch ontworpen heeft en op de bloesemsjaal (de haakpakketten van deze sjaal zijn ook online te koop bij CuteDutch).





Na die gezellige ochtend ben ik zelf over de beurs gelopen. 

Bij YLA Lifestyle / YLA box waren de creaties uit de afgelopen boxen te zien, waaronder mijn onwerpen van de januari-box: de haarband en bijbehorende polswarmers.

Bij Caro's Atelier waren mijn Air sjaal en vierkante vloerkleed te koop.


Maar er was nog veel meer moois te zien en doen op de Handwerkbeurs: zo waren er een aantal mooie stoffenwinkels, zoals Meetmake, en kon je zelf bijvoorbeeld wol verven of leuke haakworkshops volgen.

De Handwerkbeurs is nog tot en met vandaag, dus als je nog gaat: heel veel plezier.

No comments:

Post a Comment