Sunday, September 1, 2019

Stoere sjaal voor Stoffen & Stiksels

Vlak voor de zomervakanties begonnen, kreeg ik een aantal mooie nieuwe garens van Wooladdicts by Langyarns binnen (zie mijn bericht van 19 juni jl.).

Zelf was ik meteen weg van Respect in de kleur petrol. Dit garen met een looplengte van ongeveer 140 meter bestaat uit 42% wol, 30% alpaca en 28% polyamide. Het voelt heerlijk zacht en vooral warm aan.



En juist met dit mooie garen mocht ik in opdracht van Martine (Stoffen & Stiksels in Hoogerheide) een stoere, brede knuffelsjaal maken: het is een royale sjaal die je lekker warm houdt op de koude dagen in de herfst en winter.

Terwijl de eerste hittegolf ons land trof, was ik deze sjaal aan het haken. :-) Maar zoals gezegd is het een heerlijke sjaal voor de seizoenen die eraan komen.
Dit is het eindresultaat.



Op de site van Stoffen & Stiksels is het haakpakket, waarmee je deze stoere knuffelsjaal kan maken, vanaf nu te koop. Het pakket is niet alleen in petrol te koop: als jij liever een andere kleur Wooladdicts garen wilt gebruiken, is dat ook mogelijk.

Heel veel haakplezier als je deze sjaal gaat maken.






2 comments:

  1. Wat een leuke sjaal. Een heel mooi idee. Wel warm hoor toen je hem ontwierp haha. Super gaaf om zoiets voor een winkel te mogen ontwerpen.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel. En ja, het was erg warm om deze sjaal te haken hahaha...
      Fijne avond.
      Groetjes,
      Ingrid

      Delete