Wednesday, June 19, 2019

Herfst- en wintercollectie van Wooladdicts by Langyarns

De zomer is net begonnen, maar de garenmerken komen al met hun nieuwe herfst- en wintercollecties.

Ik ontving een box van Wooladdicts by Langyarns. Op de vakbeurs H+H kreeg ik eind maart jl. al een voorproefje van hun nieuwe herfst- en wintercollectie, maar nu ik de box ontvangen heb, kan ik het nog eens goed bekijken. En ik ben er weg van! Kijk je mee?





In deze box zitten drie nieuwe soorten garens voor dit najaar: Faith, Respect en Trust. Stuk voor stuk weer prachtige garens en ook nog eens in 3 mooie nieuwe kleuren.


Faith bestaat uit 77% merino wol en 23% polyamide, Respect bestaat uit 42% merino wol, 30% alpaca en 28% polyamide en Trust bestaat uit 55% alpaca en 45% merino wol.

In het bijbehorende patronenboek staan hele mooie ontwerpen. Dit vest is mijn grote favoriet.


Dit vest komt dus zeker op mijn to do lijst, en wellicht zal ik zelf ook weer wat patronen met deze garens gaan ontwerpen.

Deze nieuwe collectie ligt trouwens vanaf ongeveer begin juli in de winkels. Kom je het ergens tegen, dan ben ik erg benieuwd wat je ervan vindt en of je net zo enthousiast bent als ik.





No comments:

Post a Comment